Rozložení učiva
Struktura obsahu učiva zahrnuje všeobecné vzdělávací předměty i odborně profilující předměty.
V nižších ročnících jsou předměty koncipovány tak, aby žáci zvládli základní výtvarné dovednosti a techniky a přitom se rozvíjela jejich estetická tvořivost. Získané znalosti si pak žáci ověřují během práce na nejrůznějších kompozičních cvičeních, které jsou v jednotlivých předmětech zadávány.
Zaměření studia
Specifická odborná příprava absolventa spočívá v seznámení se základními pojmy z oblasti sociální a mediální komunikace, produkce, práva, managementu, ekonomiky, marketingu a reklamy. Ve vyšších ročnících je výuka zaměřena na tvůrčí práci při zpracování různých projektů a na získávání a rozvoj znalostí a dovedností souvisejících přímo se studovaným oborem a jeho zaměřením. V průběhu vzdělávání se klade důraz i na rozvíjení estetického cítění a na uplatnění individuálních kreativních schopností, které jsou nezbytné pro realizaci těchto projektů. Ve spojení s dalšími předměty získávají žáci také kulturně-historický přehled důležitý pro jejich profesionální orientaci.
Odborné předměty (počet týdenních hodin)
A) Profilové předměty
předmět |
1. ročník |
2. ročník |
3. ročník |
4. ročník |
celkem |
Digitální fotografie |
2 |
2 |
|
|
4 |
Základy polygrafie |
2 |
|
|
|
2 |
Dějiny umění |
|
|
3 |
3 |
6 |
Počítačová grafika |
2 |
2 |
|
|
4 |
Mediální komunikace |
2 |
|
2 |
|
4 |
Produkce |
2 |
2 |
4 |
4 |
12 |
Obchodní právo |
|
|
|
2 |
2 |
B) Ekonomické předměty
předmět |
1. ročník |
2. ročník |
3. ročník |
4. ročník |
celkem |
Podniková ekonomika |
5 |
4 |
2 |
2 |
13 |
Ekonomické projekty |
3 | 3 | |||
Management |
|
|
2 |
2 |
4 |
Marketing a reklama |
|
|
2 |
2 |
4 |